phishing

OEDAŞ’tan haberimize açıklama

OEDAŞ’tan haberimize açıklama

OEDAŞ’tan haberimize açıklama
10 Mart 2018 - 11:47

5 Mart 2018, Pazartesi günü internet sitemizde “Afyonkarahisar’da elektrik kesintileri bıktırdı” başlığı ile yayınlanan haberimiz ile ilgili olarak OEDAŞ yetkilileri bir yazılı açıklama yaptı.

Afyonkarahisar’da yaşanan elektrik kesintilerinin yatırım programına alınan ekonomik ömrünü tamamlamış trafo yenileme çalışmalarından kaynaklandığını belirten yetkililer, elektrik abonelerinin veri tabanındaki telefon numaralarını güncel tutmaları halinde kendilerine bölgelerinde yaşanacak elektrik kesintilerinin de SMS yoluyla bildirildiğini ifade ettiler.

Daha uzun elektrik kesintilerinin yaşanmaması için elzem olan çalışmalarda son aşamaya gelindiğini ve abonelerin enerji kesintilerinden en az etkilenmeleri için de hassas davranıldığının altını çizdiler. Gösterilen sabır ve anlayış için bölge halkına teşekkür eden OEDAŞ yetkilileri planla ve programlı çalışmaların da mevzuat gereği internet sitesinden ilan edildiğini ifade ettiler.

Konuya ilişkin olarak OEDAŞ ‘tan gelen yazılı açıklama şöyle;

“5 Mart 2018, Pazartesi günü internet sitenizde “Afyonkarahisar’da elektrik kesintileri bıktırdı” başlığı ile yayınlanan haberiniz ile ilgili sizleri bilgilendirmek istiyoruz.

Osmangazi EDAŞ olarak, hizmet vermekte olduğumuz bölge sürekli gelişmekte olan bir bölge olduğu ve enerji ihtiyacı arttığı için, 2017 yılında başlattığımız yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Şehrimizin muhtelif bölgelerinde bulunan trafo tesisleri ekonomik ömürlerini tamamladığı, artan enerji taleplerini karşılamadığından dolayı 2017-2018 yılı yatırım programı kapsamına alınmış olup aşamalı olarak planlı rehabilitasyon çalışmaları yapılıyor.

Bu kapsamda yapılan çalışmalarda son aşamaya gelindi. Vatandaşlarımızın enerji kesintilerinden en az düzeyde etkilenmesi için gereken hassasiyeti gösteriyoruz, uzun dönemde kesintisiz enerji sağlamak için elzem olan bu çalışmalar sırasında gösterdikleri sabır anlayış için tüm bölge halkımıza teşekkür ediyoruz.

Bununla birlikte, şirketimiz tarafından planlanan programlı çalışmalar ilgili mevzuat gereğince, internet sitemizden ilan edildiği gibi, tüm tüketicilerimiz 7/ 24 hizmet veren 186 numaralı çözüm merkezimizi arayarak, bilgilerini güncellemeleri sonrasında talep ettikleri takdirde bölgelerindeki planlı kesintilerden sms ile haberdar edilebiliyorlar.

Bu süreçte sizlerin görüşlerinin bizim için değerli olduğunu belirtir, kamuoyunun bilgilendirilebilmesi bakımından değerlendirmenize sunarız.”  

YORUMLAR

  • 0 Yorum