Çorum Belediyesi Çağrı Merkezi 157 Bin Çağrıya Yanıt Verdi
Çorum Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ne bağlı Çağrı Merkezi, 2024 yılında toplamda 157 bin 615 çağrı aldı ve çözüm odaklı hizmet verdi. 7 gün 24 saat çalışan merkez, vatandaşların taleplerini hızla ilgili birimlere yönlendirerek anında geri dönüş sağladı. Bunun yanı sıra, WhatsApp ihbar hattı da 51 bin 420 mesajla vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, çözüm odaklı hizmet anlayışının devam edeceğini belirtti.
Ayrıca, 2024 yılı içinde 1257 yeni doğan bebeğe "Hoş Geldin Bebek Seti" hediye edilerek, ailelerin mutluluğu paylaşılmaya devam etti. Çorum Belediyesi, sosyal hizmetlerin her alanda hızla ilerlediğini ve vatandaş memnuniyetini ön planda tuttuğunu vurguladı.
Çorum Belediyesi Çağrı Merkezi 157 Bin Çağrıya Yanıt Verdi
Çorum Belediyesi Çağrı Merkezi, 2024 yılı boyunca 157 bin 615 çağrıya yanıt vererek vatandaşların talep, istek ve şikayetlerine çözüm sundu. Ayrıca, 2024 yılında 1257 yeni doğan bebek seti dağıtımı yapıldı.

18 Şubat 2025 - 20:10
YORUMLAR