Bolu Belediyesi’nden Çağrı Merkezi Personeline İletişim Eğitimi
Bolu Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak için çağrı merkezi personeline etkili iletişim eğitimi düzenledi. 75 personele yönelik eğitimde, kriz yönetimi, stres kontrolü, zor vatandaşlarla iletişim ve öfke yönetimi gibi önemli konular ele alındı. Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı Tuğba Özyürek’in verdiği eğitim, personelin daha verimli ve sağlıklı iletişim kurmalarına yardımcı oldu. Eğitim, 5 saat süresince sürdü.
Bolu Belediyesi Çağrı Merkezi Personeline İletişim Eğitimi
Bolu Belediyesi, çağrı merkezi personeline etkili iletişim eğitimi verdi. 75 personele yönelik eğitimde kriz yönetimi, stres kontrolü, öfke yönetimi gibi önemli konularda bilgiler sunuldu. Eğitim, hizmet kalitesini artırmak ve vatandaşlarla daha verimli iletişim sağlamak amacıyla düzenlendi.

15 Şubat 2025 - 16:20
YORUMLAR