Balıkesir Yakın Çözüm Merkezi 327 Bin Çağrıya Yanıt Verdi

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, Yakın Çözüm Çağrı Merkezi aracılığıyla bir yılda 327 bin 185 çağrıya yanıt vererek sosyal dayanışmayı güçlendirdi. Gıda yardımı, Yakın Kart başvurusu ve sokak hayvanları rehabilitasyon talepleri öne çıktı. Başkan Ahmet Akın, şehirde yoksulluğu sona erdirme hedefini sürdürdüklerini belirtti.

Balıkesir Yakın Çözüm Merkezi 327 Bin Çağrıya Yanıt Verdi

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, Yakın Çözüm Çağrı Merkezi aracılığıyla bir yılda 327 bin 185 çağrıya yanıt vererek sosyal dayanışmayı güçlendirdi. Gıda yardımı, Yakın Kart başvurusu ve sokak hayvanları rehabilitasyon talepleri öne çıktı. Başkan Ahmet Akın, şehirde yoksulluğu sona erdirme hedefini sürdürdüklerini belirtti.

Balıkesir Yakın Çözüm Merkezi 327 Bin Çağrıya Yanıt Verdi
18 Şubat 2025 - 14:20

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi'nin 444 40 10 numaralı Yakın Çözüm Çağrı Merkezi, geçtiğimiz yıl 327 bin 185 çağrıya yanıt verdi. En çok başvurulan konular arasında gıda yardımı, Yakın Kart başvurusu ve sokak hayvanları rehabilitasyonu yer aldı. Belediyenin bu hizmeti, artan enflasyon ve ekonomik zorluklarla mücadele eden vatandaşlar için önemli bir destek sunuyor.
Başkan Ahmet Akın, sosyal dayanışmayı artırma hedefiyle çalıştıklarını belirterek, "Yakın Çözüm Merkezi, halkımıza ulaşarak, taleplerini hızlı bir şekilde karşılıyor. 2029 yılına kadar Balıkesir’i sosyoekonomik anlamda ilk 10 şehirden biri yapma hedefindeyiz" dedi.
Yıl boyunca çağrı merkezi aracılığıyla 350 bin talep alındı ve yüzde 93'lük bir cevap oranı ile vatandaşların talepleri karşılandı. Geri dönüşler sayesinde şehre ulaşamayan hiçbir vatandaş kalmadı. Belediye, halkın ihtiyaçlarını karşılama adına ulaşılabilir ve çözüm odaklı bir yaklaşım sergiliyor.

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum