Turizmde tanıtım stratejini değiştirdik

26 Şubat 2017 - 15:03 | Güncelleme: 26 Şubat 2017 - 15:21

Turizmde tanıtım

stratejini değiştirdik

 

Bakan Avcı: başka ülkelerde olduğu gibi Türkiye de tanıtım stratejisini değiştirdi. Biz son 3 yıldır tek bir ürün üzerinden değil, ülkemizin sahip olduğu tüm ürünler üzerinden dünya kamuoyunun dikkatine sunmaya başladık

 

 

Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı, Afyonkarahisar programı kapsamında kentteki termal tesis işletme sahipleri ile bir araya geldi.

Termal bir oteldeki toplantıda konuşan Bakan Avcı, Türkiye'nin turizm alanında tanıtımlarını artırdığını belirterek, Artık tanıtımlarımızda sadece deniz, kum ve güneşin yanında diğer güzelliklerimizi de tanıtıyoruz dedi.

 

TANITIMLARDA İLLERİN ÖZELLİĞİ VURGULANIYOR

Sabah saatlerinden itibaren Afyonkarahisar'ın Gazlıgöl ve Sandıklı termal turizm bölgelerindeki ziyaret ve incelemelerde bulunan Balan Avcı, ziyaretinin akşamında bir araya geldiği turizmcilere, Bakanlık olarak politikalarını anlattı. Türkiye'nin geçmişte turist çekebilmek için deniz kum ve güneşi anlatarak tanıtım yaptığını hatırlatan Bakan Avcı, son üç yıldır bu tanıtımların değişikliğe uğradığını kaydetti.

Tanıtımlarda her ilin özelliğine göre tanıtımlara yer verildiğini belirten Bakan Avcı, şunları söyledi:

 

TÜRKİYE TANITIM STRATEJİSİNİ DEĞİŞTİRDİ

Deniz kum ve güneş üzerine kıyılarının tanıtımını yapma gayreti içerisindeydi. Zaman içerisinde başka ülkelerde olduğu gibi Türkiye de tanıtım stratejisini değiştirdi. Biz son 3 yıldır tek bir ürün üzerinden değil, ülkemizin sahip olduğu tüm ürünler üzerinden dünya kamuoyunun dikkatine sunmaya başladık. Katıldığımız bütün uluslararası fuarlarda, artık ürün çeşitliliğimizle boy gösteriyoruz. Bu aynı zaman da illerin de ayrı ayrı sahip olduğu değerlerin de gündeme gelmesi demek oluyor.”

 

İLLERİMİZİN GÜZELLİKLERİNİ GÜNDEME GETİRİYORUZ

Bakan Avcı, sözlerini şöyle sürdürdü: “Biz yurtdışında katıldığımız uluslararası fuarlarda veya değişik mecralardaki tanıtımlarda, termal turizmimizi, termal turizm alanındaki potansiyelimizi, kongre turizm alanında sahip olduğumuz imkan ve potansiyeli, sağlık turizminde, dini miras alanlarında, gastronomide, spor turizminde, macera turizminde velhasıl aklınıza gelebilecek tüm alanlarımızda, iller üzerinden de nerede ne varsa tanıtan bir strateji benimsedik. Bu yıl da 112 uluslar arası fuara katılıyoruz. Buralarda da tüm illerimizin güzelliklerini gündeme getiriyoruz. Bakan Avcı'nın konuşmasının ardından toplantı basına kapalı devam etti.●ARİF YAĞCI